*Tento kousek ještě na svou plnou recenzi čeká. Zatím k vám letí alespoň mé první dojmy ihned po přečtení:

Kdybych na ni nedostala doporučení od Otty Bohuše (viz níže), patrně bych se o ní nedozvěděla. A kdyby mi Libor Mattuš nenapsal, že je to jeho nejoblíbenější kniha, zcela jistě bych ji nepřečetla dostatečně pomalu na to, aby stihla zapůsobit.

I tak jsem jí pořád nedala tolik, co by si zasloužila...

Je neuvěřitelné, že text starý (údajně) 2,5 tis. let je pořád stejně aktuální seberozvojovou knihou, jako by byla psaná dnes. Pravda, dnešní knihy jsou patrně malinko jednodušší na čtení, ale i v tom je kouzlo této krásky - přišlo mi absolutně husté, jak se dá obsah X knih vměstnat do tak omezeného množství slov. Hotová nirvána copywritingu! 😁

Přečtu si ji určitě ještě jednou, jen příště raději v tomto vydání, které vidíte na fotce (kdo jste viděl prosincovou Knihu měsíce 👇, víte proč 🙂). A hlavně: budu ji číst pomaleji než pomalu.

Tak až se vám knížka dostane do rukou, myslete na to taky 😉

Kniha se zaslouženě dostala i do mého výběru TOP 10 + 2 knih roku 2023.

〰〰〰

📚 Stala se také Knihou měsíce Prosince 2023

Vybral ji pro vás již zmíněný Otto Bohuš - bývalý špičkový copywriter, nyní již zejména učitel, který má svou Školu mistrů textu, kde studentům lačnícím po zlepšení psaného projevu svých prodejních textů předává své dlouholeté zkušenosti. Tuto školu nedávno rozšířil také o samostatný seminář zaměřený na psaní textů za pomocí AI.

Mimo to je autorem knih Pište jako copywriter a Orbis Tweetus, které můžu za sebe velmi vřele doporučit, a v neposlední řadě vydává i svůj tipy prošpikovaný Ottoletter, který už dlouhou dobu nesmírně ráda odebírám ❤

Tady se dozvíte, proč byste si knihu měli přečíst i vy: