👍 Proč si ji přečíst: Originální knížka poskládaná z úspěšných tweetů copywritera Otty Bohuše. Pokud bych tweety měla nějak kategorizovat, najdete tu spoustu užitečných copy a marketingových pouček, nápadů podněcujících kreativitu a inspirativních her se slovy. Na grafickém ztvárnění knihy se podíleli fanoušci Otty - jde tak o vizuálně pestrou knihu, která může být velkým zdrojem inspirace i pro kreativce. Navíc doslova vidíte, co a jak na vás osobně jen díky neobvyklé volbě vzhledu a grafiky písma funguje, takže i samotná vizuální stránka knihy pro vás bude zdrojem učení. Pokud rádi povzbuzujete svou kreativitu, určitě knihu moc doporučuju!

❤️ Co mi dala: Díky krátkým textům jsem byla schopná nasosat ve velmi krátké době ty nejužitečnější poučky z oblasti psaní textů a marketingu. Knížka mě vytrhla ze zažitých vzorců, jak "by se mělo psát", jak "by text měl vypadat" a vůbec všech těch škatulek v mé hlavě, které se psaní týkaly. Je pro mě fascinující, jak dokáže být někdo takhle kreativní a hravý! Pomáhá mi to vidět, kam se to dá všechno posunout a vytáhnout mě z mých zaprděných kolejí, jak sama text aktuálně tvořím a zpracovávám. I když to teda nejde na lusknutí prstů 🙂 A vlastně si říkám, že bych si tou knihou měla každý den aspoň chvíli listovat, abych ten svůj posun ještě aspoň trochu urychlila 😀

4 z 5: Líbí se mi, jak je kniha jiná a díky krátkým textům svižná. Nejen, že je poučná, ale doslova na vás dýchne dávku kreativity! Je potřeba brát v úvahu limit knížky z hlediska rozsahu informací, které vám dokáže poskytnout, takže se z vás po jejím přečtení určitě nestane odborník na copy nebo marketing, ale může pomoct aplikaci vašich dosavadních znalostí posunout zase na vyšší level originality.