👍 Proč si ji přečíst: Ve zkratce je to knížka o tom, jak dělat storytelling. Že nevíte, co to je? Pak čtěte dál... Seth Godin v knize vyvrací zažité představy o marketingu - tvrdí, že úspěšný marketing spočívá ve vyprávění pozoruhodných a věrohodných příběhů, kterým spotřebitelé chtějí věřit a které rádi sdílejí se svým okolím. V dnešním světě, kde mají spotřebitelé nekonečnou možnost výběru, nestačí nabízet pouze technické parametry produktů a služeb, ale je třeba oslovit emoce a touhy vašich zákazníků prostřednictvím přesvědčivých příběhů. Všichni aktéři na trhu se tak stávají marketéry, kteří musí pochopit, že pravidla se změnila - nevyužívat už klamavé triky, ale skrze autentické a zajímavé příběhy, s nimiž se lidé ztotožňují, oslovit a zaujmout své cílové publikum; ideálně v takové míře, že tento příběh začnou sami dál šířit. A právě toto umění vyprávět věrohodné a poutavé příběhy vás kniha naučí. Nebo vám přinejmenším ukáže, jak na to🙂
❤️ Co mi dala: Z nějakého důvodu mě tuto knížku moc nebavilo číst - působila na mě, jako by pořád dokola mluvila o tom samém. Ale během jejího čtení jsem vygenerovala tolik copy nápadů, jak už dlouho ne, takže nakonec vlastně fungovala skvěle. Tím neustálým opakováním jsem se myslím navíc docela posunula i ve vnímání toho, jak by měl dobrý marketing vypadat. Tak teď jen aby to bylo postupně vidět i v té mé praxi, že 😀
⭐ 4 z 5: Věřím, že pro marketéry a copywritery jde o dost zásadní učebnici, a umím si ji konec konců moc hezky představit i pro produkťáky, kteří by storytelling také měli ovládat na poměrně dost vysoké úrovni... Pokud máte stejně jako já ve vyprávění prodejních příběhů nějaké mezery, určitě na tuto knížku mrkněte - je poměrně tenká a svou hodnotu vám zcela jistě přinese. Jen teda budete muset hledat v antikvariátech (Trhknih.cz, Knihobot.cz,...), v běžných eshopech a knihkupectvích je jinak už beznadějně vyprodaná 🤷♀️