👍 Proč si ji přečíst: Pokud zvažujete, že zavedete na trh nový produkt, službu nebo potřebujete inovovat, je tato kniha skvělou inspirací, po které můžete sáhnout! Velmi podrobně vás provede pětidenním inovačním procesem, na jehož konci budete mít možnost ověřit svůj nápad v praxi a rovnou tak velmi záhy zjistit, jestli má smysl do něj vůbec investovat nebo ne. Jedná se o postup, který v rámci svých inovací a testování nových nápadů využívá i Google - samotný autor knihy je člověkem, který zde tuto metodu osobně zaváděl. Pokud jste se nikdy nesetkali s pojmem design thinking nebo lean startup, bude pro vás tato kniha opravdu velmi převratným a přínosným čtením!

❤️ Co mi dala: Naprosto nový pohled na tématiku inovací, prototypování a ověřování myšlenek a nápadů. Zhmotnění agilního iterativního přístupu v praxi. Pochopení, že nápady se dají testovat daleko (daleko!) jednodušším a levnějším způsobem, než by mě bylo kdy napadlo. A v neposlední řadě podrobný step-by-step návod na to, jak takový pětidenní design sprint udělat i u sebe ve firmě či týmu.

⭐ 4 z 5: Must read knížka zejména pro majitele a vedoucí firem, pracovníky odpovědné za inovace a product manažery/ownery. Na internetu už se setkáte i s různými modifikacemi tohoto přístupu, např. se čtyřdenním konceptem Design Sprint 2.0. Převratnost myšlenky v knize je rozhodně na 5 z 5, uchopitelnost procesu a možnost zkusit si jej sám v praxi taky 5 z 5. Na druhou stranu přílišná podrobnost vysvětlení procesu až do posledního post-it papírku trošku škodila čtivosti knížky + robustnost tohoto procesu má občas tendenci lidi odradit od jeho vyzkoušení v praxi, z toho důvodu dávám knize 4 z 5.