👍 Proč si ji přečíst: Každý něco prodáváme. Ať už je to něco, co sami vyrábíme, nebo se snažíme prodat sebe, své služby, či získat další lidi pro svůj nápad. Je nesmírně užitečnou dovedností vědět, jak k ostatním promlouvat, aby to "něco" koupili. A vůbec nemusí jít jen o profesní doménu - jen si vzpomeňte na to, jak jste se nedávno snažili partnera přesvědčit, abyste vše prodali a začali žít nomádským způsobem, nebo jste po svém dítěti chtěli, aby snědlo talíř plný zeleniny. Případně si dosaďte vlastní situaci 🙂 Prodáváme všichni a každý den. A tato kniha nám poskytuje tipy, jak to dělat ještě lepším a efektivnějším způsobem.
❤️ Co mi dala: Z celé knížky mi přišlo nejpřínosnějších pár stran, kde byly poznatky z knihy uvedeny do praxe a obsahovaly několik zajímavých tipů. Zbytek pro mě tvořil typickou "Pinkovskou" vatu - jedna myšlenka je podložena tolika příklady a studiemi, že se mi už v půlce chtělo křičet "Já to chápuuuu, chapu toooo, dál!!!". Většinu těch studií jsem už navíc znala z jiných knih, tak na mě nemohly mít ani takový ten "wow" efekt.
⭐ 3 z 5: Na tuto knihu jsem dostala doporučení od několika lidí, jichž si profesně velmi vážím, ale přiznám se, že mě za srdce moc nechytla. Myslím si, že to bylo primárně tím, že byla vydaná v roce 2011 a za těch 11 let už se prostě spousta věcí z ní stala standardem (například to, že se nemáme v první řadě snažit prodat ale pomoct, to už dnes tak nějak považuju za samozřejmost...). Ale nevím, nejsem salesák, možná bych v ní pak dokázala vidět víc…