👍 Proč si ji přečíst: Takhle knížka je všechno: učebnicí marketingu, brandingu a businessu, příručkou seberozvoje a biografickou zpovědí autora. A vlastně není ani jedno z toho 🙂 Tino Hrnčiar, který spolu s dalšími lidmi stojí za několika úspěšnými originálními projekty z oblasti designu, módy, life-stylu, gastra, umění (a kdo ví, co ještě), pojal stejně vlastním a nápaditým způsobem i tvorbu této knihy. Kromě krásně čtivého textu plného skvělých rad a inspirace pro to, jak si vybudovat vlastní business, je knížka doplněná o fotografie, které oslovení umělci vytvořili speciálně pro tuto příležitost. Ono je obecně to vizuální zpracování knihy zážitkem samým o sobě - nenechá upadnout pozornost a doslova vtiskává hlavní myšlenky do hlavy. Pokud hledáte knihu pro restart vaší tvůrčí motivace, tohle je ona!
❤️ Co mi dala: Na knížce se mi nejvíc líbilo propojení témat seberozvoje a toho, jak Tino pracoval na budování svých úspěšných projektů. Pro mě osobně to bylo užitečné připomenutí všech možných marketingových a motivačních knížek, které jsem četla, a zároveň hlavně možnost nahlédnout do zákulisí, jak je někdo takhle úspěšný aplikoval do svého života. Tina sleduju už nějakou dobu a rozhodně je čím se inspirovat - po stránce lidské i pracovní.
⭐ 5 z 5: Knížka je psaná autentickým jazykem - jde z ní hravost a lehkost. Cítíte se u ní, jako byste s Tinem seděli u sklenky něčeho dobrého a on vám vyprávěl svůj příběh. Budete ji mít přečtenou raz dva a ještě se pokocháte neobvyklým vizuálním zpracováním. Pokud pracujete na tvorbě čehokoliv, dejte si ji, je to po všech stránkách inspirativní kniha.
Pozn.: Knížka je dostupná v češtině i slovenštině a seženete ji nejen v papíru, ale i jako audioknihu - ať už v knihkupectvích nebo přímo u vydavatele, kde je k dispozici také jako ebook.