*Tento kousek ještě na svou plnou recenzi čeká. Zatím k vám letí alespoň mé první dojmy ihned po přečtení:
Tahle knížka mi úplně připomněla, proč mě ve škole marketing nikdy nebavil. Spousta historie, kategorizací, nudného teoretizování a ukázky reklamních kampaní korporátních gigantů, ze kterých si pro sebe můžete vzít leda tak prd.
Kniha pro mě měla jediné světlé místo, a to v jejím samotném středu, kde se psalo o nastavení online reklamy, využití klíčových slov a vysvětlení užitečnosti různých ukazatelů. Znala jsem to sice už z jiných knih, ale tady mi to přišlo zpracováno zatím nejpřehledněji.
Zbytek byl zkrátka užitečný leda tak pro lidi z reklamních agentur a marketingových oddělení. A ani u těch si nejsem nějakým zásadním přínosem knihy popravdě moc jistá - přijde mi, že všechno tohle už se museli učit ve škole. Ale ok, třeba jako zdroj inspirace pro tvorbu reklamních kampaní asi proč ne…