👍 Proč si ji přečíst: Autor knihy slibuje, že pokud se budete držet jeho návodu, dokážete za velmi krátký čas získat bez problémů i milion sledujících. Českého čtenáře však na zem vrátí hned úvodní redakční poznámka, která upozorňuje na to, že v českém rybníčku je to měřítko trošku jinde a máme tak v hlavě počítat s číslem cca 10 000 sledujících. To jen tak pro pořádek. Ale pokud je pro vás zisk i 10 000 a možná i 1 000 sledujících během krátké doby lákavá představa, knížku si přečtěte - nejde možná ani tak o to, abyste kopírovali stejnou strategie, jakou pro růst zvolil sám autor, ale jako v jedné z mála knížek se dozvíte, jak budovat svou značku prostřednictvím online obsahu.

❤️ Co mi dala: Knížka byla fakt primárně zaměřená na to, jak účelově získat co nejvíc sledujících. Musela bych podle ní vybrat konkrétní síť (když mě baví Insta a ne FB, pak mám smůlu) a přizpůsobit obsah nehledě na to, čemu se chci sama věnovat. Dál bych musela každý den pracovat na růstu, přestože mi některé praktiky nemusí sedět nebo jsou zcela krátkozraké (místy možná až trochu neetické), a taky bych musela cílit na mezinárodní publikum. Nicméně když jsem knížku vzala spíše jako soubor principů a praktických tipů, jak se v onlinu chovat a jak postupně svůj profil budovat, byla pro mě víc než polovina jejich stránek užitečným čtením. Nejvíc poznámek jsem si udělala ze sekce placených reklam, nastavení cílů a metrik, budování komunity, růstu na YouTube a spoooustu tipů k tomu, jak lépe psát příspěvky.

3 z 5: Pokud si z knížky vyzobete jen pro vás relevantní a eticky akceptovatelné tipy a nápady, pak je to podle mě super zdroj, jak se naučit se sítěmi a dalšími online platformami lépe pracovat. Jestli se chcete tvorbě vlastního online obsahu do budoucna věnovat nebo si potunit to, jak jej děláte už nyní, určitě knížku moc doporučuju, je fakt hodně praktická!