👍 Proč si ji přečíst: Pokud chcete svou firmu propagovat přes sociální sítě, určitě sáněte po této knize. Naučíte se, jak svůj obsah a způsob komunikace přizpůsobit vaší cílové skupině a jak postupně kolem vaší značky vybudovat komunitu, která bude každý váš další post nedočkavě vyhlížet. Dozvíte se, jak své potenciální sledovatele zaujmout, jak si vypracovat strategii práce se sítěmi, jak své followers nejen informovat, ale i bavit, a jak vyhodnocovat, že vám vaše strategie a obsah fungují. Vizuálně podařená kniha je plná ukázek z praxe, na jejím webu je navíc dostupná spousta užitečných doprovodných materiálů.

❤️ Co mi dala: Mně osobně přišla nejužitečnější část týkající se strategie. Kniha mě krok za krokem provedla všemi otázkami, které bych si měla na začátku položit - kdo jsem, ke komu mluvím, apod. Hodně mi to pomohlo uspořádat si myšlenky, zejména pak ohledně jednoho vlastního projektu, který v současné době chystám.

4 z 5: Pokud vlastníte firmu nebo nabízíte nějaký produkt či službu, bude pro vás knížka zlatem. Pokud ji však čtete jako běžný jedinec, který si chce jen vybudovat dobrý Instagram (FB, Twitter,...) se spoustou followers, nebude vám tato kniha stačit. A to i přesto, že kniha proklamuje, že vás "naučí o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali". V základu ano, ale ve výsledku pro mě osobně byla dobrá třetina knihy o problémech, které jsem jako "nefirma" vůbec neřešila, zatímco jsem v ní nenalezla odpovědi na otázky, které pro mě jako pro "wanna be influencera" byly daleko více aktuální.