👍 Proč si ji přečíst: Chcete se dozvědět, o čem je copywriting, ale nepotřebujete jít moc do hloubky? Chcete se aspoň trochu zlepšit v psaní prodejních textů, ale nemáte na učení celou věčnost? Chcete si napsat pár vět na web, ale bojíte se, aby to mělo hlavu a patu? Pak se do knihy můžete směle pustit. Je velmi tenká a obsahuje skutečně jen samotné základní jádro copywritingu, nicméně v čtivé a srozumitelné formě, která vám umožní informace opravdu rychle vstřebat a ihned začít.

❤️ Co mi dala: Knížku jsem tehdy zhltla za 4 hodiny a udělala jsem i něco, co normálně nikdy nedělám: psala jsem do ní! Při čtení mě totiž rovnou napadaly formulace různých textů, které jsem v té době potřebovala vytvořit pro svůj web, a vpisovala jsem je přímo do knihy, abych k tomu později měla i teoretický kontext. Opravdu jsem ji tedy použila zamýšleným způsobem - jako manuál.

4 z 5: Líbila se mi - byla rychlá, úderná, praktická. Pro nováčky můžu doporučit jako rychlé a podnětné intro do copywitingu, pro pokročilé bude kniha spíše odrážkovým zopakováním toho nejdůležitějšího. Měla jsem u ní jen jeden klasický problém - jako většina knih z oblasti marketingu a copywritingu byla opět zaměřená jen na firmy a profesní copywritery, takže pokud jste freelancer, který si chce jen vytvořit jakýs takýs vlastní web, nebo se chcete potunit coby online tvůrce, budete muset hodně abstrahovat.