👍 Proč si ji přečíst: Čtivá kniha mladého podnikatele Stevena Bartletta plná životních lekcí, které se naučil na své cestě, kdy se ve svých 21 letech stal majitelem velmi úspěšné marketingové agentury. Mnohem víc než "deník" ale čekejte spíš soubor praktických pozorování autora, které věci podle něj v podnikání i v osobním životě skutečně dobře fungují. Většina je založená na jeho osobních zkušenostech, ale čerpá například i z rozhovorů pro svůj podcast "The Diary of a CEO", kam si zve stejně úspěšné byznysmeny. V knize otevřeně zde sdílí své chyby a neúspěchy, ale také svá vítězství a konkrétní rady týkající se efektivního marketingu, úspěšného vedení firmy, budování silného týmu ale také vlastního seberozvoje. Týkají se vás tato témata? Zkuste na ni mrknout ;)

❤️ Co mi dala: Nepřišlo mi, že bych v knížce četla něco, co jsem předtím nezaznamenala už někde jinde. Zároveň jsem nepostřehla ani nějaké zcela nové propojení těchto myšlenek a či ojedinělé úhly pohledu. V čem mi ale knížka byla přínosem, to byly zcela jistě dvě věci: 1. naučit se marketingové fintíčky a hacky od někoho, kdo to podle všeho dělal fakt dobře a 2. možnost nakouknout pod pokličku toho, jak ke své sebepéči, osobní produktivitě i time-managementu přistupuje někdo tolik úspěšný a produktivní, kdo dokáže za jediný den zvládnout to, co druzí za tři (a víc).

⭐ 3 z 5: Ne že by byla špatná - tlumočila dobré myšlenky, jen pro mě jako pro čtenáře byla svým konceptem nějak neuchopitelná. Takový pelmel různých témat, která se mě místy týkala a pak zas místy netýkala vůbec, takže mi z toho vychází jediné: má jasnou a poměrně úzkou cílovku - začínající podnikatelé, mladí CEO nebo čerství manažeři, kteří se mohou s autorem identifikovat a nalézt si u něj mnoho kvalitní inspirace (ti pokročilejší už většinu věcí budou znát z jiných knih). Mimo tento rank tam bude část, ze které budou nadšení čtenáři toužící se zlepšit v marketingu, ale ty pak nejspíš nebude bavit část týkající se budování týmu. Nebo budete nadšení ze seberozvojové části, ale budete umírat u pouček týkajících se vedení firmy. Chápete... I tak ale v pohodě a no-bullshit čtení!