👍 Proč si ji přečíst: Umím si představit, že se kniha může potenciálně hodit někomu, kdo uvažuje o tom, že by se dal na podnikání, a chtěl by si udělat lepší představu o tom, z jakých různých rolí je vlastně ve skutečnosti osoba podnikatele složena. Autor knihy jmenuje tyto skryté role: vydavatel, producent, animátor, psycholog, networker, guru, komunikátor a burzián a každou z nich pak dále v každé kapitole podrobněji rozebírá.

❤️ Co mi dala: Díky knize jsem získala jakési lehké zvědomění toho, že role podnikatele není jen o tom, že se budu zdokonalovat pouze ve svém hlavním oboru, ale že se potřebuji rozvíjet i ve spoustě jiných přidružených činnosti (jak se chovám k zákazníkovi, jak se umím propagovat, apod.), jejichž ovládnutí dělá ve výsledku zásadní rozdíl v tom, jak moc budu nakonec úspěšná. Jinak kniha neobsahovala nic, co by mě nějak vědomostně posunulo dál.

2 z 5: Autor sám sebe popisuje jako experta na marketing (touto knihou i přímo prodává své služby), ale sám nemá ujasněnou cílovou skupinu - mluví o "podnikatelech", ale kniha se celá točí jen kolem prodeje v obchodech a eshopech. Navíc je vystavěná na argumentaci typu "jednou se mi stalo...". Jejím přečtením se nedozvíte nic až tak světoborného, ale vzhledem k její krátké délce zas takovou chybu neuděláte, když už jí ten čas věnujete.

Kniha lze aktuálně zakoupit pouze v audio verzi.