*Tento kousek ještě na svou plnou recenzi čeká. Zatím k vám letí alespoň mé první dojmy ihned po přečtení:

Měla jsem u téhle knížky stejný problém jako u Elona - napsal ji někdo zvenku.

To znamená, že je kniha pouze faktická - chybí jí koření v podobě emocí, myšlenek a osobního charisma, a stává se tak plochým shrnutím historických událostí firmy.

Já se třeba hodně těšila na to, že se dozvím něco o firemní kultuře a způsobu fungování týmů, podobně jako to měla knížka Pravidlo žádných pravidel (Spotify je kvůli tomu totiž v české agilní komunitě hodně známé), ale o tom tam více méně není překvapivě ani zmínka.

Jakože jestli vás zajímá, jak se to mělo se Spotify produktem, nebo chcete vědět, co zhruba čekat, když se vám povede založit úspěšný Startup, tak jo.

Pokud čekáte víc, budete mít patrně stejně jako já zklamaná očekávání...